skolstress o en sväng till linkan

jaa nu börjar det verkligen kännas att vi ska iväg nästa vecka, känner mej tokstressad, emellanåt fattar jag inte hur jag vågade boka resan hihi. Men det var nog bra gjort måste stressa av lite ibland och min kära skriv-partner Sara är hur lugn som helst så det går nog bra..

Idag följde jag, Sara & Carro med Mercan o Peter till linköping.. ble först en tur ut i skogen hehe, de skulle lämna en bänk till en människa men vi höll på att inte hitta dit först så det blev en hel del åkande på grusvägar. Hann med lite shopping efteråt iaf, jag köpte två bikinisar, en från h&m o en från stadium, får se om jag behåller båda. Tanekn var att jag skulle hitta en men jag kunde som vanligt inte bestämma mej. Sen är man ju så otroligt vacker inne i provhytten, usch! Fattar inte hur de kan ha sådant ljus där inne. Skulle säkert sälja mer om de var lite dämpad belysning =) Köpte jordgubbsplantor oxå på Plantagen så nu hoppas jag på jordgubbar till frukost hela sommaren =)

Imorrn blire massa stress igen, skola först sen måste jag bara hinna med en löparrunda innan vi ska till Finspång och fira valborg. Blev bjudna hem till Sofie på ite grillning o kubb, ska bli skojjsigt! Ska dock vara spik nykter med take på mina problem att dricka med måtta =)
Ska jobba Torsdag så då blire inge plugg, får väl sitta hela fredagen istället antar jag.. blä! Vill bara ha sommarlov nu!

Har bokat stuga i Halmstad nu också, ja & Sanna fick som vi ville till slut, en liten helg-tripp till Halmstad med våra pojkvänner =) Nu blir det lite fler folk som ska med också så det blir riktigt kul! Finns fyra platser över också men det är en hel massa folk som "anmält" sig intresserade så vi får se vilka de blir som tar de platserna.. Känns som jag kommer att få en kanonkul sommar i år, roligt jobb o tre roliga resor, kan knappast bli bättre =)

Nu ska jag skriva lite mer på vår uppsats innan jag somnar men det är inte lätt att plugga i sängen vid denna tidpunkt.. det blir ju inte lätttare av att ens pojkvän ligger o sussar några centimeter ifrån.. man blir bara sååå sömnig då men men till 23 ska jag orka iaf! nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0