jag har fått sommarjobb!!

äntligen har de ordnat sej och jag måste bara skriva av mig mitt lyckorus =) Idag ringde de från lägret och berättade att det gärna vill att jag ska jobba där i sommar... blev så otroligt glad, det är ju precis vad jag ville göra. Nu hoppas jag bara på en kanonsommar så man kan vara ute mycket =) Eftersom lägret bara är 4 veckor så fick jag även erbjudande om att jobba på deras behandlingshem resterande veckor.. vilket jag vääldigt gärna vill,. helt sjukt, hur ofta får man ett sådant erbjudande liksom?! allt bara flyter på nu, så skönt efter allt strul med sommarjobb hit o dit. Måste bara kolla igenom allt med Mercan eftersom jag blir beroende av bil väldigt mkt om jag ska vara där. Annars är det klart och det känns hur bra som helst!

Nu ska jag prova mina nya kläder som jag inhandlat idag också.. senare ska jag bli bjuden på tapas-restaurangen av min underbara pojkvän!

Ha en underbara helg kära vänner =)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha! nej nej! jag visste att jag var välkommen till er! :) men jag var inte välkommen till grönborg innan & då hade jag inte lust att sitta hemma själv innan & sen komma till er själv! så du kan vara lugn! ;) kraaam!

2008-04-27 @ 19:14:50
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0