Dags för JULLOV!

Då får man äntligen ta lite jullov då, känns verkligen sköönt även om jag ska jobba typ varje helg nu ett tag. Känns ju bra att få lite extra pengar iaf, kan verkligen behövas efter all skit som hänt senaste tiden. Verkar iaf som det kommer ordna sig med Åre-resan nu.. Emelie hade hitta några som troligtvis vill köpa våra biljetter så då kommer dom pengarna in igen.. känns som världens sten lättat inombords.. om det blir så vill säga, inte ta ut nått i förskott =) Så kanske ja & älskis kan komma iväg bort ett tag oxå.. det känns som prio 1 just nu, att få komma bort från allt här hemma och vila hjärnan & hjärtat lite, hämta lite nya krafter som vi båda behöver så enormt! Denna höst har nog varit bland de tuffaste någonsin.. men bara Åre blir bra så kan jag nog ta mig råd.. åhh hoppas HOPPAS!!!

Har varit en skön dag annars... fika med Malin på stan, sen kom Mercan ner när han vaknat så köpte vi julklappar till julklappsbytet hos Stina&Anderas på lördag, ska bli riktigt skojjigt =)

Imorgon ska vi börja medicinera lillan också, hoppas allt kommer att funka. Känns lite jobbigt med jul & röda dagar nu, vet. har ju stängt så vi kan inte åka dit om hon skulle bli dålig.. åh tycker så synd om henne, hon bara ligger här i soffan och gosar och har ingen aning om att jag ska börja trycka ner tabletter i halsen på henne varje dag nu.. usch! Hoppas verkligen hon kommer må bra av dem oxå.. vet. räknade upp en hel massa biverkningar som var vanliga.

Annars blir det lugnt imorgon, ska på möte bara på Ebersteinska gymnasiet om samtalsgrupperna vi ska hålla där i februari. Ska bli intressant men känns nervöst också, känner mig inte tillräckligt "socionomig" ännu hihi men är ju bra erfarenhet och säkert jättekul! Ska försöka gå på fys-passet också eller kanske köra ett styrkepass, Stina skulle till Maxi efter jobbet så hon sviker mej & träningen imorgon =(

Nu ska jag lyssna klart på Den Döende Dandyn som jag är mitt uppe i .. spännande men lite invecklad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0