Nystart på bloggen?!

Orkar jag ta tag i det här igen? :)
Har fått några pikar om att jag borde börja blogga här igen så vi får väl se vart det leder...
Känns lite trögt när det var så himla länge sedan som jag skrev sist, alldeles för mycket som har hänt. Det får nog bli en nystart med början här & nu i så fall :)

Just nu sitter jag & käkar frulle i MIN säng i MIN lägenhet! Kan inte med ord beskriva hur underbar den känslan är! *Lycklig* haha
Jag har såklart haft det bra hos mammsen & pappsen också men det är lite påfrestande att aldrig få vara ensam. Nu är jag det iaf & det är underbart! Om några timmar kommer dock min kära familj igen, haha, kan inte vara utan dem nu när jag vant mig :) Nävars, de ska komma in med några kartonger och hjälpa mig att packa upp lite.
Älsklngen jobbar hela helgen :( blev dock liiite firad av honom igår när jag kom hem från jobbet. Fick paket & så men han va så trött så vi ska göra nått lite skojjigare på fredag har vi sagt :) Jag fick iaf precis vad jag önskat mig av alla! Av familjen fick jag en jättefin ny cykel, täcken & kuddar samt lite bra hårvårdsprodukter. Av mercan fick jag en mp3-spelare + minismå högtalare till. Har gått & spanat på lite sånt ett tag nu. Jag har ju kommit igång med löpningen och upptäckt att det ej går att springa utan musik! Jag fick även en jättefin plånbok som jag kollade på när vi var på Curacao och som jag ångrade hela resan att jag inte köpte! Då låg den i hans väska hela tiden, haha. Så himla fint tycker jag :)

Näpp, nu ska jag nog ta tag i balkongen! Städa av lite och ta fram utemöblerna, sen kanske iväg till plantagen & shoppa liite! Nu är jag såååå sugen på att fixa i lägenheten.. det där med hus får vänta ett tag till haha

KRAAM på er kära läsare, hoppas att ni hittar tillbax hit nu när jag så smått tagit tag i bloggandet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0