Vår lilla bäbis :)

Idag tog jag & Mercan en lite tripp ut på landet för att hälsa på vår nya familjemedlem...





Är han inte helt bedårande?!!!

Han är 4 veckor gammal och är en korsning mellan Perser och Turkisk van. Han är soffliggaren i kullen, den lata & keliga :) Han bjöd dock på en hel del bus när vi var där :) Vi har inte bestämt oss för vad han ska heta ännu, några namnförslag kanske??

Gissa om jag längtar tills vi får hämta hem honom? Det dröjer tyvärr några veckor till..
Åhh vad mysigt & roligt det ska bli en med en kisse-bäbis i familjen!!
Hoppas bara att "storasyster" Mango kommer att tycka detsamma :)


Kommentarer
Postat av: sanna

guud vad söt. det är fasen synd att man inte får ta hem dom när de är 4 veckor! jag tycker han kunde heta melvin

2010-08-10 @ 22:05:01
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Mallan

åååhhh så bedårande söt :)

Vore ju kanske kul med nått på M så passar det med Mango :).

jag tycker:

*Mowgli

*Marwin

*Baloo

*Casper

* Macho

* Kalypso

2010-08-11 @ 14:43:42
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: sanna

har klurat på fler namn än melvin(fast det är finast tycjer jag)



Molle

Molgan

Tiger

Melker

Milton



jag visade bilden för peter, gud vad han såg sugen ut:)



2010-08-11 @ 15:29:12
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka bra namnförslag ni har! Tack!

Jag funderar på Ceasar eller Aslan, Goliat är gulligt med.. hmm men det är svårt.

Melvin & Casper är bra namn också :)

Mercan har bara en massa fotbollsspelar-namn som förslag, haha.

2010-08-11 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0