Lediga dagar :)

Igår var min första lediga dag på lediga veckan som jag kallar den :)
Ska ju jobba 2 dagar nästa vecka innan skolan drar igång igen.. känns kanske lite onödigt men som student kan två dagars arbete göra stor skillnad i plånboken!

Igår var jag på bibblan & lånade + reserverade lite böcker. Kändes jättekonstigt att vara tillbax i skolans bibliotek igen, men det kändes bra! Ska bli otroligt kul att plugga igen, jaa, jag tycker faktiskt att det är kul att plugga :) Det enda negativa är att ekonomin blir så sjukt dålig :(

Bjöd ut Emilia på middag på Meze igårkväll med. Hon har ju fyllt 25 så hon fick äta o dricka hur mycket hon ville! Jag hade tänkt käka smårätter men fick beslutsångest som vanligt så det fick bli kyckling med bulgur, jättegott som vanligt! Efter fyrverkerierna köpte vi godis och gick vi hem till mig och moffade! Sen följde jag med henne tillbax till Finspång och sov hos mamma o pappa.

Idag ska jag träffa Mallan en sväng sen tillbax till stan & träna!!! Jag har prova på - kort på Nordic Club denna vecka så jag passar på att gå på lite pass. Idag blir det Spinning + Core tillsammans med Emma! Vi var på nått styrkepass i onsdags så jag har gym träningsvärk i rumpa & ben! Men det är så kul att gå på pass igen. Har verkligen saknat det! Ska prova på World Class och Nautilus med innan jag bestämmer mig.. tror det lutar mest åt World Class faktiskt. På Friskis sätter jag inte min fot igen.. usch, är verkligen trött på det stället!

Funderar på att åka ut till kissebäbis nån dag snart och gosa lite.. undrar hur mycket han växt sen sist? En hel del antar jag :) Han har fortfarande inget namn men det lutar åt Aslan eller Zingo!

Snart är det 1 år sedan lilla gumsan for till katthimlen.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0