helgen

Vad lat man blir när man är ledig. Jag hinner sjukt mycket om dagarna men allt tar så mycket längre tid när man inte har några tider att passa :) Frukosten inklusive tidningsläsning kan lätt ta upp emot en timme :) 

Har haft en skön helg, hunnit med mycket men det har ändå inte känts stressigt. Kollade augustifesten både fredag & lördag med vänner. På Fredagen käkade jag Langos (eller va det hette) med Fatema, himla gott! I lördags blev det Asti med några andra tjejor! Avslutade kvällen inne på Grand vilket även det var väldigt skoj. Kan nog bli fler turer dit :)

Igår åkte jag & Michel till Linkan och hälsade på Alicia. Shit vilken energi den tjejen har, haha. Vi busade och lekte hela dagen med diverse leksaker och hon var superpigg :) Roligast var nog ändå vattenslangen :) Höll dock på att somna sen mitt i kvällsmaten, hihi, sötnos! Hon har fortfarande lite svårt med våra namn, det blir mest Sa-a och Mikel :)

Jag njuter såå av att vara ledig och inte göra ngt särskilt. Bara vara. Det kan ge sådan livskvalitét! Ikväll blir det dock en tur till gymmet och imorgon ska jag upp hyfsat tidigt och möta Emilia på stan runt 11.

Kanske skriver mer ikväll..
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0