Glaad!!

Jag är trött som tusan, lite småförkyld och huvudet känns otroligt tungt, ändå är jag på ett strålande humör. Vet inte alls vart det kom ifrån.. Har i och för sej inte varit "nere" innan men bara inte på topp liksom. I morse när jag cyklade till jobbet och kände den lite kyligare höstluften så kändes det bara bra! Jag gillar verkligen hösten. I allafall början av den, jobbigt bara om den blir för lång. Idag fick jag äntligen besked om hur det blir med jobb i höst också och jag får typ jobba hur mycket jag vill. Det känns så himla skönt! Nu har jag planerat in mina tider under september & allt känns mycket lättare då än om man får veta från dag till dag hur man ska jobba. Underbart, planeringsfreak som man ju är, haha.

Hade planerat en löprunda efter jobbet men jag orkade bara inte så det blev promenix med ljudbok istället. Lyssnar för närvarande på Smuts av Katharina Wennstam. En lite annorlunda bok men väldigt läsvärd.

Åh snart är det fredagsmys igen. Härligt med kortvecka på jobbet :) Imorgon har jag & Mercan blivit bjuda hem till Carro & Simons nya lya för en bit mat. Ska verkligen bli trevligt! :) Om jag orkar ska jag köra ett hårt träningspass innan. Är såå skönt att träna fredagar!!

Ikväll blir det sängen tiiidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0