vinter igen?

oj vad det snöar ute då. Jag tyckte att det såg ut att bli en fin dag i morse (fattar inte riktigt vart jag fick det ifrån) men jag tog iaf tygskor & vårjacka till Sara men det blev ju inte så lyckat :( Höll på att snöa bort när jag skulle hem sen för någon timme sen..

Vår intervju gick jättebra, tack & lov. Några små-missar men vi kommer säkert förbättra oss till nästa intervju. Vi har ju 8 kvar att göra så vi lär nog utvecklas en del :)

Det är bara det här med diskurs-analys som jag grubblar på. Vet knappt vad det är & nu ska vi göra en sådan hihi. Någon som har en bra förklaring? Sara & jag fattar inte mycket när vi försöker hitta förklaringar på nätet  :(

Idag städar jag här hemma. Hade tänkt att städa ut vintern, typ lägga ner alla stövlar i skokartoner & ställa in i gaderober, hänga in vinterjackor & plocka bort mössor & vantar. Känns som den iden sprack nu.. usch! Här har man längtat efter vinter hela vintern utan att knappt ha sett till en snöflinga & så ska dom komma nu, trist!

Jag & mercan ska på spinning lite senare, på nordic club som det så fint heter numera (sol & motion). Spinningpasset är dock bara 30 min. Såg att det fanns ett till 30 minuters styrkepass efter spinningen så jag tänkte att vi skulle gå på båda. För säkerhets skull ringde jag till gymmet & frågade om man kunde gå på båda på endast en stämpel men det gick givetvis inte. Två stämplar för 60 min träning är jag för snål för :) Det får räcka med spinning idag.

Imorrn ska jag troligtvis till fimpen & träffa Mallan (o ev. Annis) för en avskedsfika. Mallan den lyckosten ska ju iväg utomlands en månad & bara softa på en massa härliga stränder. Inte lite avundsjuk man är.

På kvällen blir det tjekväll & utgång på det. Tänkte testa Otten som tydligen ska va helt OK nu efter ombyggnad & sånt. Vi bokade in detta datum för flera månader sen när vi försökte hitta en dag som alla kunde på. Nu verkar det dock som att vi inte alls blir hela gänget ändå :( Men det blir nog skoj för det!

Sista rycket med städningen nu då innan träningen!
Kram /Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag henkar på fika=) vi hörs imorn!

Kraaamar <3

2009-03-27 @ 16:23:15
Postat av: Anna

Ja jag henkar på fika=) vi hörs imorn!

Kraaamar <3

2009-03-27 @ 16:23:30
URL: http://annieboten.blogg.se/
Postat av: malin

ååhh man blir ju lite sugen=) det ska ju vara nice där nu ju, och höjt ålder med tror jag...ses imorgon kram

2009-03-28 @ 02:00:26
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0