helgen

jag hade tänkt att hinna med en hel del denna helg men den rann iväg så snabbt att knappt ngt (av det jag tänkt) blivit av. Skulle fixat färdigt i data-rummet, satt upp gardinstänger & gardiner, sått mina frön som jag ännu inte gjort :( och städat av balkongen. Men men, har iaf haft en skojjig helg & det är huvudsaken!

I Lördags drog jag iväg till Finspång efter frukost, eller ja, klockan var väl runt tolv men jag & Mercan tog en välförtjänt sovmorgon & sen gräddade vi våfflor till frukost så det drog ut på tiden.. :)

Hämtade upp Mallan och så mötte vi upp Sanna & Anna på P2 för att säga hejdå till Malin nu när hon ska iväg på långresa. Det var länge sedan jag träffade någon av dem nu så det var skoj med lite tjejsnack :)
Pratade lite om sommaren & att göra en liknande resa som vi gjorde förra året till Halmstad. Verkar dock bli svårt att hitta en vecka då alla kan. Men v. 31 kanske då?! En långhelg.. Ska verkligen försöka fixa ledigt. Måste säkert kolla upp allt med boende & sånt snart, har för mig att vi bokade redan i Mars förra året..

Lördagskvällen spenderades hemma hos Emelie. Vi skulle ju som sagt haft tjejkväll hela gänget men det slutade med att det bara blev jag, Carro & Emelie. Lite tråkigt att inte de andra kunde (eller ville?) komma. En av tjejerna hade iaf en VÄL förståelig anledning att inte komma. Sara träffade vi dock ute på Otten som av någon avnedning var där med sina "andra" kompisar.

Vi körde på iallafall, lagade mat & drack vin med tända ljus där i mörkret där en timme :) Mysigt. Jag tänkte att det blir väl en relativt lugn kväll, bara vi tre & så. Men ack så fel jag hade :) haha. Vi drog iväg mot Otten redan vid elva eftersom vi studenter har gratis inträde innan halv tolv. Vi kom in ca. 23,25, inte illa va?! :)

Otten visade sig vara en riktigt hit :) Bra musik HELA kvällen, vi dansade nästan konstant hela kvällen, drack väl kanske en & annan cider för mycket men det upptäckte jag inte förrän jag kom hem & konstaterade att jag var som mest på g & undrade varför kvällen redan tagit slut :)
Emelie & Johan var så snälla & följde mig hem!

     

    

 Fråga mig inte vad vi gör här :)

Söndagen gjordes ingen vettigt, ja & Mercan sov bort hela dagen. En promenad runt strömmen orkade vi iaf med :)

Nu ska jag strax iväg på kursintro. Har dock svinont i en visdomstand så jag kan knappt öppna munnen, USCH! :(

Ha en bra vecka allihopa!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0