jobbvecka

Redan Torsdag-kväll, dagarna går sjukt snabbt när jag jobbar tycker jag, iallafall på mitt jobb. Man hinner knappt komma dit förrän det är fikarast & så lunch & så fikarast igen hihi. Nu låter det kanske som vi bara fikar på mitt jobb men rasterna är bara ca 15-20 minuter (iaf för min del) men tiden där emellan går otroligt snabbt. jag har kännt mig oväntat pigg hela veckan, passar mig bra med regelbundna tider, att gå upp samma tid osv. Idag har jag dock varit lite småhängig... har gått & gäspat hela dagen och efter jobbet var jag tvungen att ta mig en liten lur på en halvtimme :D

Jag var ute i Jursla igår och träffade min underbara vän Emilia! Det var så skoj att se henne igen såklart men det blev även lite blandade känslor med tanke på att det hänt en väldigt tråkig och fruktansvärd sak i hennes liv. Känns väldigt kul att du är här hela sommaren iallfall så att vi kan passa på och träffas!! Ser jag verkligen fram emot! :D

Idag hade jag & Emelie bestämt att vi skulle gå på box på friskis och det hade jag sett fram emot. Typiskt nog hade instruktören missat att han skulle ha ett pass idag så vi blev erbjudna att gå på spinning istället. Så det fick det bli, inte lika kul dock men ändå kul att testa spinning på ett nytt ställe. Det var riktigt bra cyklar där & luften i hallen var väldigt bra (bättre än alla andra ställen jag testat) Så det blev ett skönt träningspass. Passade på att testa bänkpress också.. började på 32,5 kg som jag klarade galant. haha. Sen skulle jag testa 35 men då gick det liiite trögare så Emelie fick hjälpa till en pytteliten bit. Tusan var sur jag var för det, ska testa 35 nästa gång utan att köra ngt innan & då ska jag banne mej klara det också :)

Imorgon väntar jobb som vanligt.. skönt med Fredag, blir troligtvis lite häng hemma hos Emelie på kvällen.. pratade lite om det idag om jag inte ska till Finspång men tror jag väntar med att åka dit tills på Lördag. Då ska vi ut till Risinge Prästgård och ha släktkalas med släkten på mammas sida. Det blir en hel massa folk & många av dem har jag inte träffat på väldigt länge. Hoppas på fint väder bara men det ser mörkt ut :(

Jag har så ont i ryggen nu också... min stackars kropp är inte van vid att sitta vid datorn så mycket som jag gör på jobbet... sen kommer jag på mig själv ibland med att sitta med axlarna helt spända och uppdragna till öronen, helknäppt! Varför gör man så? En massage vore skönt men det är vääldigt dåligt med sånt nuförtiden.. trots att man bor tillsammans med en massör!




Min knäppa kisse tycker om att ligga på så knäppa ställen ibland, hittade henne här häromdagen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja det kommer inte att bli lätt om jag kommer in på skolan! har ju haft lön hela livet & unnar mig jämt saker. hua!

2009-06-14 @ 13:10:44
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Carro

ÅÅÅhhh, lilla sötekisse!

2009-06-22 @ 20:38:38
URL: http://carolinekarlström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0