nationaldag




är det idag ja, det märks ju knappt här i Sverige.. annat är det hos grannarna i Norge som ju blir helt övertända på sin dag :D Själv har man "firat" dagen nere på stan tillsammans med två sötnosar, Emelie & Carro! Vi strosade runt på stan ett par timmar & jag lyckades hålla mig i skinnet och endast köpa ett par örhängen! Min ekonomi är sisådär nu efter Frankrike-resan.. den drog iväg lite, något mer än vad jag räknat med men det var det värt! Hade det verkligen kanon där nere. Bilder kommer senare (kameran är i finspång för tillfället)

Igår var första sommarjobb-dagen för mig! Skönt att böörja på en fredag :D Var dock kalabalik på jobbet så det kommer nog bli en tuff sommar.. men lärorik samtidigt!

Ikväll blir det lite tjejkväll med mat & fotboll.. får se hur mkt det blir av det sistnämda men tv:n får väl stå på iaf :D

Imorrn ska jag tll gymet & testa på en rolig grej, har aldrig kört bänkpress i hela mitt liv men ska faktiskt göra det imorrn. Anledningen är att lite folk fått gissa på vad jag tar så nu är det upp till bevis för min del :D Men bara om jag får sällskap såklart, kan inte direkt lägga  mej där själv :D Men vi får se hur mkt vin det blir ikväll... måste ju vara i bra form om jag ska utmana mig själv sådär :D

Näpp nu ska jag piffa upp mej lite!
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0