fullt upp

oj vad tiden går... dagarna bara rinner iväg och jag har fullt upp hela tiden, fast det är skoj o ha många bollar i luften så länge man inte stressar upp sig. Nu ikväll har jag & carro varit på Sats och provtränat.. gick på två pass, ett danspass och ett corepass. Det var skoj båda två men dansen var liiite svår för min del :) Carro däremot klarade det galant, hon är verkligen bra på att dansa! Vi ska dit igen nästa vecka och köra ett annat danspass.. afro denna gång... lite enklare hoppas jag :)

Imorgon slutar jag redan kl. 14, datasystemet på jobbet ska stängas ner då för att göras om och utan datan kan man ju inte jobba :) Tänkte gå en sväng på stan och kolla lite, var ett tag sen nu. Ska kolla myrorna också och köpa lite grejer till en maskerad som jag har blivit bjuden på i sommar, med western-tema :) hihi ska bli kul o klä ut sej lite... får se vad man kan hitta :)

I helgen som var nu var vi ju på släktträff i Risinge prästgård... det var himla kul faktiskt, träffa alla kusiner & kusinbarn som blivit såå stora sen sist!! Vi åt en massa god mat, gick tipspromenad körde kubb & hade allmänt trevligt! Jag är tydligen grym på kubb i år haha. Efteråt åkte vi hem till oss och fick även med oss Mallan, Jk, Eken och John. Så trevligheterna fortsatte hemma hos oss!

Ska bli skönt med långledigt i helgen.. midsommar på fredag.. ska firas i finspång tillsammans med en massa trevligt folk. Mallan & jag ska baka tårta :) Men först en dags arbete till & lite sömn innan dess. Imorgon börjar Carro & Fatema jobba hos oss på AMK fast på en annan enhet, riktigt skoj :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker du klarade dansen jättebra! Ska bli riktigt roligt att prova på afrodans på torsdag! kramis

2009-06-22 @ 20:16:28
URL: http://carolinekarlström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0