Helgskoj

Har haft en himla skoj helg som tyvärr tog slut alldeles för snabbt som vanligt! Jag är urusel på att göra nått av mina fredagskvällar, är på tok för trött. Vill bara hem efter jobbet, byta om till mys o sen upp i soffan med nått gott. Sen somnar jag flera timmar tidigare än vad jag brukar lägga mig övriga kvällar i veckan. Typiskt det där.. Denna vecka ska jag lägga mej lite tidigare om kvällarna o se om jag är piggare på fredag :) har börjat veckan bra för jag ligger/sitter redan i sängen :)

Lördagen sov jag ut rikigt ordentligt, sen fixade Mercan frukost på sängen och kom med tidningen till mej :) Vi åkte till Finsång rätt tidigt och fixade i ordning oss inför festen hemma hos Sanna & Peter. Sen åkte vi vidare till Crilles stuga därvi var någon timme innan vi drog vidare ut till festen. Dom hade gjort så himla fint i ladan där vi skulle vara, det var riktigt stämningsfullt. Alla var så fina också! Vi fick börja med att gå en runda tipspromenad blandat med lite olika stationer där man kunde plocka poäng till sitt lag. Det var riktigt kul :) Efteråt blev det mat och sen lite senare kom det dit några line dance instruktörer som lärde oss två "danser". Det var också himla kul men den andra var lite snabb för mej, iaf efter några glas vin som det ju hade hunnit bli :)

Vi var kvar ända till 3, fatta att man var där ute i 9 timmar!!! Tiden går så otroligt snabbt! En helt suverän kväll blev det iaf och jättebra arrangerat, jag tror alla som var där hade riktigt skoj, inklusive födelsedagsbarnen :)

Idag har jag varit ett varv på gymmet, gick på ett medelpass. Sen har jag fixat lite med min hy & mitt hår som är katastrof nu. Två utlandsresor & en massa festande varje helg. Inge bra alls för min stackars kropp. Jag skrubbade bort allt "flag" idag iaf så nu är jag vit igen :( Sen gjorde jag en hårinackning & la en ansiktsmask. Skulle behöva en toppning snart men min frissa är visst bortrest i veckan.. :(

Bilder från festen:


redo att  åka :)


födelsedagsbarnen


vårt lag :)




duktiga Lisa sköt mitt i prick :)


Eken var inte sämre med spjutet







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0