Underbara torsdagar!

Har kommit på att Torsdagar är helt undrerbara, nääästan som fredagar... fast man har liksom helgen framför sig på ett annat sätt, härlig känsla :) Det är en av det bästa sakerna med ett dagtidsjobb - att man alltid får den där fredagskänslan :)

Veckan har rullat på i rasande fart, som vanligt denna sommar. Jobbet går himla bra just nu, jag börjar trivas mer och mer i mottagningen och känner mig allt säkrare med alla beslut som man fattar :)

Har kommit igång med träning igen och mina älskade GYMPASS :) Har dock bara kört ett gym & ett gympa denna vecka men man upptäcker verkligen att man har saknat träningen när man väl kommer igång igen. Imorrn stänger typiskt nog friskis redan kl 16 så jag får löpa en runda istället... får duga men vore självklart roligare att köra lite gym :)

I Onsdags var det dags för Carro att bjuda oss tjejer på tre rätters, fick en spanskinspirerad middag som verkligen föll mig i smaken. Älskar verkligen våra Onsdagar :) Nästa vecka är det Fatemas tur att stå för bjudning, då ska det bli något Indiskt... blir spännande :)

Nu ikväll har Emilia varit här ett varv.. vi köpte kebab & gjorde kladdkaka som vi åt med jordgubbar & glass, mumsigt värre :) Hon åkt precis hemåt & nu sitter jag & väntar på Mercan. Det märks att man är tillbax i vardagen... vi har jobbat om varandra hela veckan och knappt setts.. Ska passa på att umgås lite i helgen iaf! På Lördag är det dags för maskerad/födelsedagsfesten i JK:s stuga.. kommer säkert att bli skitskoj :) På Söndag ska vi till mamms o papps o grilla. Mina kära syskon fyller båda två nästa vecka som dom ska firas :)

Jag längtar såå efter löning! Jag håller på att bli tokig snart... har inte fått pengar sedan skatteåterbäringen i början av juni eller när det nu var man fick den... känns som evigheter sen iaf.. Jag bara lånar & lånar av mitt rese-spar-konto & sen får jag dåligt samvete för att jag plockar av dom pengarna... Ska bli så skönt med en riktig lön för en gångs skull!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0