Tjejkväll

Igår blev det partaj igen... Sanna hade styrt upp tjej-fest hemma hos sej :) Började kvällen hos Mallan med Anna Jennie och Erika. Vi fixade grillat & gjorde oss fina :) Satt på Mallans balkong o babblade om allt möjligt så klockn bara gick, plötsligt var den över nio så vi fick bråttom bort till Sannas lya för att inte missa festen som pågick där :)

Kvällen blev himla lyckad, jag hade kanonkul hela tiden :) Fick även chansen & prata lite med en o annan själ som jag inte pratat så mkt med innan vilket visade sig vara riktigt trevligt :) Träffade himla mycket folk ute, verkade som att alla valt att gå ut på Palace en lördag mitt i månaden..

Avslutade med pizza på en trottarkant utanför palace :)

Hittade även ett trevligt gäng bestående av två tjejer o en kille att dela taxi med hem, dom skulle till Eneby & dom var så snälla att jag till och med slapp att betala!! Sånt tackar man för!! :)

Tyvärr var jag helt kass med kameran igår... tog några ynka bilder hemma hos Malin men sen vet i tusan vad som hände...


   


Nu ikväll har jag varit hos Emelie & blivit bjuden på en smarrig taco-paj :) Himla gott & trevligt förstås :)
Nu är det dags för sängen!
nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0