träna igen!!

idag ska jag börja träna igen! ska bli skönt att komma igång men det är alltid så svårt att kommaigång när man inte kört på så länge :( Tror det blir lite styrka iaf, ja & mercan ska ju köra pass på tisdag! För er som inte vet så fick jag ett 10-kort på sol o motion av mercan i julklapp så att vi ska kunna träna lite mer ihop :) Så vi tänkte gå på ngt spinningpass eller så på tisdag, ska bli skoj men jag kommer inte orka ett skit :)

Igårkväll åkte jag ut till Jursla o träffade Emilia som är hemma över jul. Vi köpte pizza o kollade film o så blev det en hel del socionom-snack :) Det var jättekul att träffa henne igen... vi har ju inte setts sen i somras o nu lär det väl inte bli förrän till sommaren om jag inte åker upp o hälsar på. Får se vad som händer, har ev. en tripp till Malmö inplanerad nu snart också hihi, skoj :)

I fredags hade vi ett helt gäng med folk här på lite tv-spelskväll, blev både buzz och scene it. Först var vi ute o käkade på papas tapas, ja, mallan, jennie, jk,, mercan, nyrre, källbom och carinci. Sen kom även Peter o Sanna förbi o var med :) En riktigt trevlig o rolig kväll även om vi tjejer förlorade mot gabbarna :(


nu måste ja fixa lite med tvätten men kanske skriver mer sen, är på skrivarhumör idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0