svettiga svettis

Jag har kommit på att jag är sjukt trött på friskis&SVETTis :(
Ångrar att jag köpte årskort i höstas. Det är knappt kul att träna längre bara för at jag är så trött på stället.
Det är så stressigt där jämt när man kommer, så himla mycket folk som stressar runt eller väntar på att få gå in i stora hallen. Det trängs & knuffas. Det luktar alltid svett där, särskilt i gymmet. Visst ska det väl kanske lukta lite svett på ett gym men det är en sådan unken svettlukt så man mår illa :(

Idag var jag tvungen att avbryta min uppvärmning pga att några personer som tränade vid en boxningssäck precis bredvid luktade såå starkt av svett!!! Jag är inte så värst känslig för lukter i vanliga fall, Mallan du skulle nog aldrig klara av att vistas inne på friskis en längre stund med din näsa, hihi :)

Det är katastrof att det inte är någon musik på heller, när det väl är musik på så är det jättelågt. Ger ingen tränings-lust alls.

Jag saknar Nautilus. Lugnet där & att det alltid var så fräscht! Om man inte är student så är det knappt någon prisskillnad mellan friskis och andra ställen i stan som är betydligt bättre. Nästa gång jag köper kort blir det förhoppningsvis på Nautilus igen. Har fått med mig Sara nu!


Efter denna vecka har jag 21 arbetsdagar kvar innan resan!

Vi har hyrt ut lägenheten nu också, två små söta tjejer som ska bo här när vi är borta. Känns jättebra!








Kommentarer
Postat av: mallan

haha nej ja skulle aldrig klara av det där..=)

du får flytta tillbaka till mig i fimpen så kan vi träna ihop på medley=) ingen som vill träna med mig

=(

kram

2009-12-11 @ 02:33:12
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Elin

Börja på Nautilus igen så att vi kan träna ihop:) Usch för Friskis!

2009-12-17 @ 17:17:27
URL: http://elinsellstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0