snö & julgodis

Vad härligt det är att det äntligen har kommit snö!!
Jag har njutit hela dagen på jobbet där jag suttit framför datorn med kaffe & pepparkakor och sett snöflingorna falla utanför fönstret, såå mysigt!

Nu har kaffet & pepparkakorna bytts ut mot glögg och rockyroad. Inte fel det heller :)

Dagarna går himla snabbt nu. Har tusen saker att fixa inför julen och inför resan. Det är nått varje dag, fast jag gillar det :) Trivs med många bollar i luften, planera & fixa & förbereda :)
Jag älskar listor, gör minst en om dagen med saker som ska fixas eller handlar. Dom ligger lite varstans i lägenheten :)

Jag är ledig på fredag och det ska bli underbart. Bara känslan av att jag ska vara ledig är nästan lika skön som själva ledigheten. Jag går och gläds åt det hela veckan! Jag missar dock skinkmackorna på jobbet på fredag, attans :(

Är fortfarande himla trött på Friskis! Idag stod jag i en 5 meter lång kö för att fylla på min vattenflaska. Åh, längtar tills jag får byta ställa (om typ ett år). Imorgon är det dock premiär för afro-dans på friskis, det har jag sett fram emot men när jag fick se att det var 70 platser till passet sjönk min entusiasm något :( 70 pers liksom, i LILLA hallen! Hur tusan tänker man då? Nä, där tänker minsann inte jag vara med & trängas!


Ännu mera julgodis:


 

 Projektet med knäck var väldigt roligt...

... men det gick sådär att får ner den i formarna :)



Gott blev det iaf :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0