långhelg

Igår var jag ju som sagt ledig, underbart! Tog en välbehövlig sovmorgon och sedan drog jag & Mercan iväg till Maxi. Jag shoppade mina sista julklappar och så slog vi till och köpte julgran, en riktig blev det! Jättemysigt!
Stannade även till på Djurmagasinet och köpte lite julklappar till djuren också :) Charlie kommer att få en jättefin grej, fast mamma kommer nog att uppskatta den mest :)
Mango fick en ny leksak för bara 19 kr, hon blev superglad & busade med den hela kvällen igår!! Hon är som en kattunge igen, haha så kul att se!



Idag har jag tränat, sen träffade jag Emelie, fikade lite på Lindahls.
Ikväll kommer Emilia hit :) Ska bli jättekul att ses, var länge sen nu!

Resan närmar sej med stormsteg också! Fattar knappt att vi snart ska åka!!
Imorgon kommer Fatema & Sara hit och vi ska planera det sista så jag & Mercan kan boka in våra flyg till det som vi ska göra själva :) Jag har läst massor om Mexico nu och det verkar finnas massor att se & göra där med. Åh, fattar inte hur man ska hinna allt... Börjar bli lite smått nervös också. Har ingen aning om hur jag kommer att reagera.. att vara borta så länge, leva så enkelt, ha så få saker med sig, varmt, smutsigt, fuktigt klimat, vara på barnhemmet.. känns jätteläskigt. Det kommer verkligen att bli en utmaning!!

 

Lilla söte-granen :)

Funderar på om jag ska bosätta mig i Finspång över både jul & nyår.. Jag ska ju jobba i mellandagarna men det kanske blir att pendla. Skulle vara mysigt att vara hemma lite & umgås med tanke på att vi snart ska åka.

Får se vad som händer..



Kommentarer
Postat av: mallan

Jag Röstar på Finspång:)

så man får träffa dig lite mer innan du åker!

Och allt kommer gå super , du klarar av det galant!

puss och kram

2009-12-20 @ 00:33:15
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: sanna

jag röstar med på fimpen:)

2009-12-20 @ 01:02:38
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0