Jobbet

Idag hade jag tänkt att sluta lite tidigare och hinna gå en runda på stan och köpa en födelsedagspresent till Emilia innan vi skulle ses för lite after work. Så blev dock inte fallet.. ibland överöses man med arbete precis innan man ska gå hem.. så typiskt. Denna vecka har inte varit någon rolig vecka på jobbet... vissa människor kan bara inte ge kritik på ett bra sätt, usch, blir depp av sånt :(

Hade en trevlig eftermiddag/kväll på Bishops arms iaf :) Härligt väder och härligt sällskap! Imorgon slutar alla semestervikarier förutom jag & Sara som stannar till oktober (som det ser ut i dagsläget) och två andra tjejer som ska jobba nästa vecka ut också.. Sommaren har gått så fort.. vart tog juli vägen liksom.. först var det juni och sedan blev det helt plötsligt augusti.. märkligt det där! Men det har faktiskt varit skoj att jobba hela sommaren. Allt har flytit på så bra. Roliga och utmanande arbetsuppgifter tillsammans med en massa trevligt folk :) Har lärt mig så sjukt mycket också.. man blir visst aldrig fullärd på det där stället :)







Att jag är vitare än vitast är ju inte riktigt lika kul... har knappt solat en enda gång i år förutom veckan i Tunisien och några timmar en lördag i juli då jag & Sara var på Himmelstalundsbadet. Till helgen måste jag verkligen försöka bada!!

Imorrn ska ja & Mercan till Peter & Sanna, umgås & spela spel..Verkar som att vi blir ett gäng. Sanna shoppade ju några spel i Ullared som vi tänkte inviga :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0