inrutade dagar

Händer inte så mycket intressant i mitt liv för tillfället. Jobba, träna, laga mat, äta och läsa bloggar förstås :)
Nästa vecka ska vi börja gå till kl. 17 om dagarna.. ännu mindre liv för min del alltså, men desto mer pengar :)

Vi har en underbar massage-stol på jobbet som jag har börjat njuta av på rasterna, den är helt gudomlig. Jag låg 15 minuter idag och har bokat in mej imorgon också, hihi.

Idag var jag ute och sprang en runda efter jobbet, var så trött på strömmen-varvet men saknade fantasi att välja något annat så jag började vanliga varvet.. när jag hade kommit strax efter Färgargården upptäckte jag att någon hade markerat ut en bana på 5 km som ledde bort mot himpan. Så det blev lite omväxling trots allt och skönt att slippa fatta beslut om vart man ska springa :)

Jag har kollat runt lite på vad man behöver för vaccin när man ska resa runt i Centralamerika.. jag vet att jag är tidigt ute men jag kan bara inte sluta planera :) jag har ju redan skydd mot Hepatit A+B så det verkar som att jag bara behöver komplettera med skydd mot Malaria och sånt där man dricker mot Kolera. Gula febern finns visst på vissta ställen så kanske borde ta det med... hm..

Igår lånade jag & mercan guitar hero av källbom igen, och jag hade svårt att komma i säng igår kan jag lova.. det är smått beroendeframkallande ju :)

Nån som vill köpa två vanliga vita bokhyllor?? Billigt! Kan även skänkas bort mot avhämtning :) Har även ett skrivbord/bord, Ikeas vita skiva "Vika Amon" med ben i silver "Vika Curry" som står och samlar damm.

jahopp sängdags då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0