lyckad dag trots lite regn

idag fick vi lite ledigt från jobbet av chefen bara för att vi i mottagningen (säkert alla andra också) har jobbat så bra i sommar :) Vi hade ju hoppats på sol & bad vid någon sjö men fick nöja oss med en dag i Söderköping, inte fy skam det heller. Sovmorgon fick vi dessutom i morse, helt underbart att få sova lite längre på en Onsdag!! :) Vi fick en liten rundvandring i denna mysiga lilla håla, sen blev det fika på ett litet café, solen var framme så vi kunde sitta ute i solen. Strosat runt lite och umgåtts med arbetskamraterna på ett lite annorlunda sätt än vad man är van vid. Lunch käkade vi på Bondens innan det var dax att åka tillbaka till Norrköping. En väldigt skön arbetsdag :)

Igår var mamma & pappa & syskon här på grillat och kvällen före det var Emilia & Andreas här, även då grillade vi. Får passa på att utnyttja dessa sköna sommarkvällar nu för snart lär det väl vara slut på dom...  Var himla trevligt båda kvällarna iaf.. mamms hjälpte mej att sy lite gardiner också och det är ju alltid uppskattat :) I helgen kanske det blir ett varv till Ikea också.. ska följa med bror och vara smakråd, kanske även blir att införskaffa lite nya täcken & kuddar hem till oss också. kommer säkert åka med ett o annat hem om jag känner mig själv rätt men jag måste börja spara lite nu om det ska bli ngn shopping i London och det måste det ju bli!!

Nu ska jag strax iväg till gymmet... ska gå på ett medelpass, egentligen är det inga pass denna vecka, höstterminen drar igång först nästa vecka men det var ett "prov-pass" idag som man tydligen fick gå på så får passa på nu för mitt kort går ut imorgon. Ska köpa nytt nästa vecka dock :)

Igår var jag ute och sprang två varv runt strömmen och jag kände mej i jättebra form, med musik i öronen sprang jag på 25 minuter!! Klart godkänt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0