ajaj..

har fått jätteont i mina stackars benhinnor... har haft lite känningar de senaste dagarna och igår började det göra riktigt ont när jag hoppade & studsade runt medelpasset :( Idag har jag knappt kunnat gå i trappor... skit också!! Jag som kommit igång så bra med löpning & allt. Enligt Mercan är det bäst att bara simma & cykla nu ett tag.. simma ja.. det går ju ann när det är fint väder o man kan simma gratis ute på himpabadet men annars är det både dyrt & jobbigt att gå ända till centralbadet ju :( Så typiskt!! Ska iaf vila nu under helgen och se hur det känns på Måndag.. kanske kan styrketräna iallafall.. På Tisdag har jag & Sara bestämt att vi ska gå på box & det vill jag verkligen inte missa! :)

Imorgon ska jag & älsklingen gå på bio, har dessutom lyckats övertala honom att se Sommaren med Göran nu också :) Enligt honom är det ingen bio-film men jag tror att det kommer bli riktigt bra :) Ska ut & äta på nått mysigt ställe innan också.. är lite sugen på Tapas :)

Har haft en bra & rolig arbetsdag :) Gårdagen gjorde nog sitt för humöret bland oss alla i mottagningen & så effektivt som jag har jobbat idag minns jag inte när jag gjorde sist :) Typiskt nog stod regnet som spön i backen när jag skulle hem :(  Jag hade ju stämt träff med Emelie på stan och jag såg inte direkt vacker ut efter at ha cyklat i ca 3 minuter i ösregn mellan jobbet & stan..! Skoj att träffa Emelie var det ju iaf :) Hann kolla in lite höstskor på Din Sko också dom få minutrarna då jag väntade på Emelie och hittade säkert 5 par skor som jag skulle vilja ha :)

Näpp, nu blir det lite läsning innan sängdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0