tankar

Igår hade jag en bara-vara-hemma-kväll mitt i veckan, kändes underbart skönt. Jag brukar alltid ha fullt upp i veckorna, nu när man jobbar så länge på eftermiddagarna blir det nu mindre tid till annat så då får man passa på dom få timmar som finns kvar av dagen. Jag bara slappade, lagade thai-fiskgryta och faktiskt så bakade jag även lite fullkornsbröd. Det blev riktigt gott :)

Jag har grubblat en del också, mest över min stackars ekonomi som är nattsvart just nu :( Sen hur jag disponerar min lediga tid och vad jag egentligen vill göra när jag är ledig. Jag vill verkligen vara med och engagera mig i Ellen, en samtalsgrupp för unga tjejer  åk 8 som ska starta här i Norrköping... hoppas bara att jag får en samtalspartner. Jag tror att jag har fattat några viktiga beslut idag också som jag grubblat på ett tag. Men ska fundera lite till innan jag fattar de slutgiltiga besluten :)

Jag har fått en inbjudan till en Åre-resa också som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Ekonomin som är problemet där också.. usch vad jag hatar att vara fattig student och varken ha tid eller ork tll att jobba extra.

Jag svalde ett fiskben förut, gjorde jätteont trots att det var ganska litet. Nu inbillar jag mig hela tiden att det sitter kvar i halsen... jag bara sväljer o sväljer men det hjälper inte... känns lite läskigt.. hoppas jag inte vaknar med uppsvälld strupe o andningsproblem i natt... eller ännu värre.. dör i sömnen... hemska tanke! Nä nu ska ja jobba lite igen... ska titta lite på en ansökan om hemutrustning.

Ikväll blir det träning igen.. ska bli skoj!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0