helgen

har precis lämnat en underbar helg bakom mig... men det känns faktiskt bra för o vara måndag. Är skapligt pigg o på bra humör o så hade jag som sagt en jättebra helg! Jag blev inte sjuk heller :)

Fredag blev det att umgås med älski, först en härlig höstpromenad runt stan sen gjorde vi egen plankstek o kollade Irene Huss & Guldkalven, myyysiigt :)

I lördags drog vi iväg till Finspång efter en härlig sovmorron, testade på Finspångsbadhus men både ja o mercan blev lite smått besvikna.. inte så konstigt kanske när man tillhör vår generation :) Blev iaf lite motionssim, bubbel o några åk i rutchkanorna :) Sen hem till min kära bror som bjöd på kanelbullar, trevlig att träffas, det blir inte allt för ofta nu förtiden. Räknade ut att vi inte setts sedan i juli.. är det inte dåligt av oss?!

Sen Lördagskväll o tjejfest hemma hos Emma :) Riktigt kul att träffa alla som man inte sett på jättelänge! Så himla kul att alla hade gått in för drinkarna också, blev verkligen en succé :) Det bjöds bl.a. på mojito, toffe-mjölkdrink, pärondrink med lime, min o mallans egna variant av san francisco :) Kom iväg sent till Palace men hade jättekul även där i dansade hela natten lång, nästan iaf :)

Började Söndagen med några Desperate Housewifes avsnitt i sängen innan jag orkade mig upp och ut på en promenix med Emelie. Det regnade nästan hela tiden så de var inte direkt skönt men ett väldigt bra sätt att piggna till på o det behövde jag verkligen :) Sen kom Mallan o hämtade upp mig för att åka ut till Åby o kolla på när killarna spelade innebandy. Matchen var väl inte sådär jättekul direkt.. dom vann med 22-1 så ni kan ju tänka er själva hur det var :) Ja o Malin satt mest o tyckte synd om det andra lagets målvakt haha.

några tjej-fest-bilder...

   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0