underbara träning

ikväll blev det step o abs som planerat, riktigt roligt & skönt! Tråkigt bara att varken sanna eller elin kunde joina mej :(
Det har blivit mestadels pass nu denna höst, förra hösten körde jag nästan bara styrka då ja & min dåvarande träningskompis stina var lite smått besatta av tanken på större armar o plattare mage haha. men det var riktigt kul "på den tiden" synd att stina numera bor i stockholm o inte har lust att sitta o pendla till norrköping bara för att träna på nautilus med mej! :)

Kommer nog bli lite mer styrketräning för min del sen efter jul då jag återgår till skolan o helt andra tider o rutiner. Nu finns det ju inte en möjlighet att gå till gymmet på morgonen eller mitt på dagen som man kan göra när man pluggar. Det kommer jag iaf att göra sen o det ska bli såå underbart. Bara komma dit utan att det är så mycket folk.. det är så himla skönt på gymet sådana gånger..

10 orsaker till varför jag aldrig kommer sluta träna:

1. Det är roligt!!
2. Man blir inte lika lätt sjuk.
3. Den underbara "sköna känslan" som ALLTID infinner sig efter ett träningspass
4. Man behöver inte tänka på vad man äter (inte lika mycket iaf)
5. Man får vila hjärnan från grubbel för en stund.
6. Man känner sig fin o får bättre självförtroende
7. Man blir starkare
8. Man blir med uthållig/får bättre kondotion
9. Man får en stund för sig själv/ eller tillsammans med en vän.
10. Man blir lugnare och mindre stressad i vardagen.


försökte hitta en bra träningsbild men det närmsta jag kom var den här.. hha



Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg bild=)

2008-11-28 @ 08:05:10
Postat av: Elin

Vilka muskler:) Men vad gör jag??

2008-12-05 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0