ÖNSKELISTA

en massa folk som undrar vad ja önskar mej i julklapp & ja säger typ "vet inte" till alla trots att jag säkert vill ha en hel massa grejer, tänkte försöka få ner allt här iaf, så kan jag hänvisa till bloggen om ngn undrar :)

- mascara
- rouge
- nagellack (vinrött & lila eller ngn annan fin färg, har knappt några nagellack längre)
- hårinpackning
- badskum
- brun utan sol (ambre solaire i sprayform)
- glögg-set, helst det fina från Mique med små tomtar som man håller i :)
- underkläder (hittat en massa fina både på new yorker & h&m)
- en ny snygg vardagsväska
- plånbok,  en stor med plats för massa kort & sånt.
- kläder, såklart! Inget spec. men är i behov av allt!
- typ ALLT från butiken Lush, ansiktsmask, bodylotion, tvålar m.m. såg att de hade nått man skulle använda när man rakar sig för att inte så massa små pluppar & sånt så det vore ju bra, om det nu funkar!


Hmm, ja kan inte komma på ngt mer just nu men uppdaterar listan isåfall :)

Lite bilder från adventspyntandet:

    

Nu ska ja värma lite glögg som ja köpte förrut :)


Kommentarer
Postat av: malin

vad fint det blev!! nu blir jag ju också sugen att sätta upp alla jul grjer hemma!

har du testat den där brun utan sol sprayen? vill också ha någe sånt e så himla blek nu=(

kram

2008-11-24 @ 01:06:15
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: sanna

hejsan:) nu sitter vi pa flygplatsen och vantar pa att fa aka hem. dock ar planet forsenat i tre timmar inget vidare. men snart ar vi tillbaka igen da maste vi trana. kan klippa dig ocksa..hihi. resan har vart underbar men har redan bleknat och borjat flaga for det har vart daligt vader dom 5 sista dagarna nu, lite trakigt. snart komemr peter hem och underlattar for mercan. kam

2008-11-24 @ 06:40:54
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: susanna

haha, nej då. det är faktiskt praktikuppiften jag sitter med ;P jag vill verkligen inte sitta på helgerna men det är bara då jag har tid. har aldrig ork när jag kommer hem från praktiken =/



jag ska prata med min handledare om det är okej att ni kommer, men det tror jag nog ska vara okej. ska försöka bjuda in min andra handledare oxå så ni kan få hela f-9 perspektivet. ska se hur många jag kan få lov att bjuda från skolan oxå. hör av mig när jag vet :)



kramar

2008-11-24 @ 16:37:51
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: mallan

vad skojigt!blir det fest hos er då lr?

tänkte åka in och köps julklappar på onsdag!hur ser din dag ut då?kram

2008-11-25 @ 00:31:18
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: susanna

hej tjejen. har pratat med mina handledare nu om studiebesök och det kommer tyvärr bli på onsdagen den 10e :( De kunde ingen annan dag. Men jag tänkte att du kanske kunde komma tidigare någon gång innan ni ska ha Ellen-gruppen, så kan vi avsätta lite tid tillsammans :) Låter det okej? Hoppas det. Ha det så bra. Kramar

2008-11-27 @ 10:00:30
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0