dagen efter då...

usch vilken bakis-dag det har varit idag. Det där med att dricka drinkar istället för vin o inte bli bakis vet i tusan längre.. funkar inte på mej iaf men det var ju kul så länge det varade. Hade iaf en kanonkväll igår. Blev lite stressigt för min del eftersom vi var kvar i Linköping lite väl länge. Alicia är ju så otroligt svår att slita sig från, så underbart go o söt liten tjej. Nu har jag givetvis drabbats av bäbis-sjukan igen :)

Tror jag var hos emelie vid halv åtta iaf så då blev det mat, kycklingsallad o muffins-bröd o sen en helt underbart god cheesecake till efterrätt!! Sen en massa skojjigt tjejsnack & skvaller :) några shots blev det emellanåt också :)
Utgång på palace sen, inte mycket folk men hade riktigt kul ändå. Har alltid kul där nuförtiden när dansgolven är så bra uppstyrda.. ett stort där nere med bra musik o så finns ju alltid schlager-dansgolvet om man skulle tröttna på rnb & hiphop, kanon!

bilder från gårdagen


mysig middag :)







haha jaa va ska man säga?! carro ser nöjd ut iaf :)




nu ska ja kolla på ensam mamma :)


Kommentarer
Postat av: susanna

Det gör jag jättegärna :) bara säg till så kommer jag om jag är ledig ;) haha. kramar

2008-11-17 @ 11:21:46
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0