blogg från praktiken

första gången jag tar mej tid för lite bloggande på praktiken tror jag... har lite rast nu & kände för & skriva några rader.

Har jobbar en del med praktik-uppgiften idag, har gått väldigt bra faktiskt *nöjd*  :) Trodde att det skulle bli svårt att få ihop 10 sidor men nu verkar det svåra istället bli att hålla sig till BARA 10 sidor!! Får se hur det går..

Börjar redan mörkna nu också.. blir hem & tända lite ljus sen med andra ord. Glöggen tog slut igår & jag ska INTE köpa ngn ny för jag måste ta mig ur mitt beroende nu!! Tänkte dra iväg till gymmet ikväll & köra lite abs & step. Ska bli skoj faktiskt! Har inte varit på gymmet sedan i måndags så nu ska det bli skönt o svettas lite igen! Dom ringde från world clas för några dagar sedan och frågade om jag vill provträna där så det ska jag nog göra snart. Fick ta med en vän också så det är först till kvarn då hörrni :)

Igår hade jag och Karin vår andra ellen-träff. det gick jättebra och blev ännu roligare än sist, lite fler tjejer denna gång o det gör ju en hel del :) Känns som om vi är ett bra team karin & jag. Ganska lika men har ändå olika synsätt med tanke på att hon pluggar till lärare & jag till socionom!!

Nä nu blir det lite jobb igen.. värst vad rasten gick snabbt denna gång då..

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0