Seeg efter partykväll

japp, igår blev det partaj hemma hos Emelie & Johan, kom dit riktigt mkt folk så de var ganska packat inne i lägenheten mot slutet men en kul kväll blev det iaf. Fatema kom dit en sväng oxå och hade med sej sin kille så det var kul att träffa honom oxå! Utgång på Palace blev det till slut också och en himlans massa dansande där nere. Mina socionomvänner har ju en viss förkärlek till schlager =) Det var kul nästan hela kvällen.. framåt halv tre kände jag mej rätt färdig´med den sortens musik... Tog en efterlängtad korv med bröd med Sara innan vi hoppade in i taxin hem..

Idag har jag bara varit såå seeeg, trodde verkligen inte det eftersom jag inte drack nått ute, blev ju förstås en hel del shots hemma hos emelie men ändå.. trodde jag skulle va hyfsat pigg iaf. Kom precis hem från Gu va gott där vi suttit o pratat bort halva dagen.. härligt segt o skönt =) Nu väntar jag på älskling så blir det film o mys ikväll!

Har världens träningsvärk också.. ja & Stina var nere och körde världens arm o axel-pass igår o det känns verkligen idag kan jag lova. Imorrn blir det löparrunda igen.. usch just nu känns det väääldigt avlägset, orkade knappt gå till pizzerian fram o tillbaka ju. Men måste ju inviga mina nya löparskor så jag ska nog komma iväg. Imorgon blir vi en till också för Carro tänkte ansluta sig till vår lilla träningsgrupp =) Blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0