älskade skattepengar!!

Idag när jag satt i bibblan o pluggade som bäst ringde min kära pojkvän och berättade att deklarationen kommit och att han öppnat mitt brev också (jaa jag vet, han är sjukt nyfiken hihi) men iallafall så sa han först att jag fått restskatt på 3000 men jag genomskådade hans otroligt roliga skämt och han berättade då att jag kommer att få tillbax 8600:- Så otroligt skööönt, nu kan jag ju faktisk unna mig lite sommarlov =)
 
På tal om sommaren så fick jag tyvärr inte jobbet på socialkontoret i Finspång där jag var på intervju, de ringde idag och berättade. Lite tråkigt men jag hade inte räknat med att få det eftersom jag inte är fördig socionom ännu men lite besviken är jag allt. Känns iaf bra att ha varit på en "riktig" intervju nu! Jag har ju jobb som assistent så det får väl bli det i sommar IGEN.. men men, det är ju ändå ett jobb, som dessutom är riktigt roligt ibland!

Har inte bloggat på ett tag, har haft det så stressigt i skolan sen har ja & älskis fixat o donat lite här hemma också. Varit på Ikea bland annat och köpt nya utemöbler så just nu är jag mitt uppe i projektet balkongen. Så härligt nu när våren börjar komma på riktigt också! Vill iväg till plantagen också men Mercan jobbar ju em hela veckan så ja har ingen bil när jag väl är hemma.. det får bli nästa vecka.

Idag var jag en sväng på stan o köpte lite pärlor också.. har börjat på ett halsband till mamma som fyller år nästa helg. Måste dock ner igen för pärlorna räckte inte givetvis.. att jag aldrig kan få med mej rätt grejer hem direkt =(

Nu blir det sängen för min del.. sååå otroligt trött!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0