fortsätta?

Jag vet inte om jag ska fortsätta blogga.. känns inte lika inspirerande längre, sen har jag knappt tid heller :( I mitt yrke kan det ju vara lite riskfyllt att blotta sig så pass mycket också. Men jag vet inte, får fundera vidare...

Idag har jag iaf tid! Är bara hemma & slappar. Älsklingen & jag gick upp tidigt och promenerade ner till Grand för att äta en härlig frukost-buffé, när vi kom ner fick vi höra att det var fullt denna helg så det fanns ingen frulle till oss där :( Det var bara att knalla hem igen i det svinkalla värdet :( Usch!! Vi stannade på Ica på hemvägen och köpte goda mackor, yogurt, juice, gott pålägg & exotisk frukt. Vi gjorde vår egen buffé hemma istället :)

Efteråt gav jag mig på projekt - måla lister i hallen, har inte alls gått bra, tror jag är lite pms:ig, allt blir såå fult & jag blir såå upprörd!!

Igår blev vi bjudna till Linn & Johan för lite melodifestival-kväll. Synd bara att inte Mercan såg messet förrän kl. 19.30 när vi var i full färd med att laga sushi hemma hos oss så det fick bli ensamkväll för vår del. Inte helt fel det heller. Vi gjorde som sagt jättegod sushi och hemmagjord glass med smarties och hallon till efterrätt! Mumma :) Kollade melodifestvalen och sen såg vi filmen Due date.

I fredags var Sanna & Peter här hos oss på varm smårgåstårta & Let´s dance. Tanken var även att vi skulle planera så smått för vår New York-resa men det visade sig vara svårt att hitta ett bra boende till ett vettigt pris :( Hoppas att de vill följa med oss ändå, skulle vara riktigt KUL!!!

Jag har redan jobbat TVÅ veckor på nya jobbet oxå, tiden går så sjukt fort! Jag trivs väldigt bra men jag HATAR upplevelsen av att vara ny & inte kunna ett skit! Allt är verkligen nytt för mig och det är otroligt jobbigt för en som har vissa kontrollbehov! Jag har inte koll på nått än och så lär det väl vara några månader till :( Människorna är iallafall hur härliga som helst och ungdomarna är sådär lagom goa och obstinata :) På måndag ska jag, Jemsö, Jill och Jacobine åka till Örebro på Ester-utbildning hela dagen. Blir nog en lång och intensiv dag men det ska bli skoj att göra nått ihop med de andra nyanställda :) Jag blir upphämtad 06.30, nice va!

Var ett tag sen jag bloggade ser jag, har ju glömt att skriva om min underbara examensfest oxå. Orkar tyvärr inte nu men det blev en skoj kväll & jag fick så fina presenter. Mest upplevelser som jag önskade :)

Får se när nästa update kommer.. kan dröja några veckor om jag känner mig själv rätt :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Ja visst är det! Jag måste verkligen hålla igen :)

Förstår att du funderat på att sluta med tanke på arbetet, har tänkt likadant, får se hur länge den lever! Kram!

2011-02-13 @ 19:25:16
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: Bea

Borde tänka på jobbet ! sluta i alla fall under en period, sen kan du börja skriva igen om det känns bra.. Hej

2011-02-16 @ 13:58:05
Postat av: Josefin

Hej! Kolla www.thepodhotel.com, jag och Johan hade rum utan badrum för ca 800 kr/natt i mars förra året. Åtminstone vid den tiden var det inga problem att dela badrum och läget är rätt bra!

2011-02-16 @ 17:41:09
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:08:25
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0