Fredag

Jodå, visst håller jag vad jag lovar! Blev ett inlägg även idag, MED BILDER dessutom :)

Gick upp vid 08, efter ca en timmes snoozande. Jag är värdelös på att gå upp om jag bara ska sätta mig med böckerna :( Idag ska jag dock städa lite innan jag ska till skolan. Får middagsgäster ikväll så då måste jag ju ta mig i kragen och fräscha upp lite. Skönt med FREDAG iaf!! Ska inte plugga nått i helgen utan bara njuta! Lär väl bli tillräckligt med plugg nästa vecka då vi får ut hemtentan! Fick höra igår att det tydligen bara var 4 st i klassen som hade fått vg & jag var såklart en av dessa utvalda, haha.

Igår var jag & Jemsö ute och sprang igen! Var ett tag sen sist men åh så bra det gick. Måste vara all träning på Actic för det gick så otroligt lätt mot vad jag minns från i somras.. Det är så skönt att springa när det är sådär småkallt också. Jag invigde min underställströja & träningsbyxor från Ullared, mkt bra :)

Just ja, blev ju kontaktad av Aftonbladet - Resa om tydligen har ett samarbete med resedagboken. De vill publicera ett av mina inlägg om Curacao + bilder i ett repotage om Curacao nu i höst. Haha, skapligt chockad jag blev men jag sa ja. Nu oroar jag mig över att det ska vara värsta stora bikinibilden på framsidan, haha. Nävars, hoppas att de mer vill se stränder & omgivning. Några bilder från paradiset Curacao:













Åh vad jag längtar tillbax!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad härligt det såg ut. Längtar till solen och Curacao vore perfekt avslappning. Vi får prata lite mer om det nästa gång vi ses!

2010-10-25 @ 21:38:21
URL: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0