Hejdå på en vecka!

Det här lär nog bli sista inlägget på lite drygt en vecka för idag fick vi en galet omfattande hemtenta utskickad! ÅNGEST!!!! Sa jag att jag gillar att plugga? I så fall tar jag tillbax det nu! Det är inte kul med sådan här press! Imorgon ska jag vara i bibblan kl. 8 och möta upp Karin för en heldag med plugg! Hoppas hoppas att jag är flitig så att jag kan gå på boxen imorrnkväll iaf! Ska även jobba lite på torsdag fast det får bara bli en halvis denna hektiska vecka!

Föresten, idag på föreläsningen fick vi lära oss vad det är som gör att par håller ihop. Alltså att de ej separerar. Det beror inte på att man är lika, inte heller på att man är olika och kompletterar varann. Det beror inte på att man reder ut bråk direkt och rensar luften (som jag trodde :D) eller att man aldrig bråkar. Nej hemligheten ligger i 1:5 - principen. Med det menas att det för varje negativ händelse i förhållandet krävs fem positiva!! Så nu vet ni det! Nävars, som allt annat är det ju bara en av miljoner teorier om saker och ting. Minns ej vad gubben hette som lanserat denna teori! Det ska tydligen vara användbart på överaktiva barn också. Fast istället för 1:5 köra 1:8 eller 1:20 :D

Nä, nog med plugg för idag. Nu ska jag lägga mej i sängen och umgås med min pojkvän lite. Hah, hur lät det där föresten?  Vi ska nog bara se Tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0