Använd INTE..

.. de här:

under armarna!!!!

Herregud vad jag har ont efter dessa satans vaxremsor!

Dum som jag är fick jag för mig att vaxa mig under armarna igår, otroligt smart att göra det bara nån timme innan man ska bort på middag! Iallafall så hade jag bara så det räckte till en armhåla av de små vaxremsorna som är avsedda för armhålor. Jag hade dock flera av de stora som är avsedda för benen men tänkte att det nog är samma sak bara att de är större liksom. Jag kan garantera er att det absolut inte är samma sort i de stora paketet!! Måste vara mycket starkare eller nått. Min vänsta armhåla är knallröd nu och gör sååååå ont!!! Bedövade mig med vin igår men idag är det värre än värst! Var på Step nyss och det måste ha sett himla kul ut för jag kunde endast köra med benen armarna fick jag ha strikt längs med kroppen för minsta rörelse gjorde sjukt ont! Ska aldrig göra om detta iaf!

Bortsett från armhålan hade jag riktigt skoj igårkväll! Vi var bortbjudna till Sanna & Peter där vi lagade god mat, lax med potatis och rotfrukter i ugn. Sedan god efterrätt på det! Efter maten kom Amanda och Martin och vi spelade party-alias, drack vin och käkade lökringar, haha. Jag & Peter blev vinnarlaget, eller ja, vi låg bäst till när vi slutade spela iaf :D Sanna var dock lätt den bästa & mest inlevelsefulla medspelaren, haha! Du borde verkligen bli skådis Sanna!! Lite senare på kvällen kom ett stort gäng till som hade varit på dop. Det var flera folk som rökte och även om jag inte hade med mig cigg så hade jag säkert kunnat bli bjuden på nån. Men jag stod faktiskt emot! *Stolt* Har ej feströkt sedan augusti-festen när jag tänker efter!

Vi sov hos mina föräldrar och åkte hem till Norrköping efter frukosten imorse. Idag har jag mest pluggat och slappat i soffan. Var som sagt en sväng på gymmet med! Nu väntar jag på älsklingen som spelar match! Blir väl tv och kanske nån film ikväll! Börjar kl 10 imorrn och Mercan jobbar em, skönt!

Nu ringde Mercan och verkar vara på ingång, blir kycklingrulle & cola till kvällsmat :D


Kommentarer
Postat av: Anna

å fyy vad ont det lät med vaxningen :(

Hoppas det har lagt sig nu :)

2010-10-12 @ 17:48:25
URL: http://annieboten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0