spray tan..

.. rekomenderas inte!!

Jobbig procedur första dygnet direkt efter sprayningen (som jag skrivit om tidigare). Sedan höll det inte alls länge, hon på hair & beauty lovade minst en vecka men min färg åkte av redan efter två duschar, skitdåligt verkligen!

Visst blev det en fin färg men det är ju inte direkt värt att lägga dom pengarna på´t om det åker av direkt. Inte genomgå den där proceduren heller för den delen, stinkandes skit!

Tror inte att det var så värst bra kvalitet på färgen, jag testade spray tan en annan gång för flera år sedan och jag har för mig att färgen kändes annorlunda då, mer fast liksom. Nu var den riktigt blaskig innan den satte sig.

Tänkte iaf visa några före-efter bilder för er som är nyfikna... syns störst skillnad på armarna & i ansiktet, troligtvis för jag var (är) så otroligt vit där innan :D

Före:    


Efter:
         
     
Före:                                        Efter:
                          

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad dåligt! Men det var fint så länge det varade=)

2009-04-16 @ 20:58:21
Postat av: mallan

halloj gummsi .nice as=)trakigt att fargen gick bort da.da vet man att man inte ska testa pa det dar,hoppas allt e bra med dig kram

2009-04-17 @ 12:05:11
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0