Skrivardag!

japp! idag har jag äntligen gjort NÅGOT! Jag har skrivit hela vår tidigare forskning och även vårt tillvägagångssätt hittills, nu är vår uppsats på 13 sidor, wiiiee :D

Jag & Sara fick verkligen upp våra ändor idag när vi insåg att det inte är långt kvar tills uppsatsen ska vara inne. Dags att sätta fart nu! Denna vecka ska vi genomföra vår sista intervju, (i Ödeshög till råga på allt, kul va?!) vi ska transkribera den, skriva vårt teoriavsnitt och ändra och lägga till vår bakgrund. Målet till mittseminariet är att ha allt fram till resultat-delen nerskrivet. Vi har även skissat på tänkbara diskurser idag.. känns riktigt bra nu! Åh, hoppas känslan håller i sig denna gång. Detta skrivande gör mej galen ibland. Man slits mellan hopp & förtvivlan under hela processen, jag är nog extra utsatt för detta eftersom jag gillar att ha koll på läget & se resultatet framför mig vilken knappast är möjligt under denna process. Men nu börjar det förhoppningsvis klarna, hoppas, hoppas!!

Jag har förövrigt mått skumt idag, har varit mätt som tusan hela dagen. Fick knappt i mej frukosten som annars brukar vara godaste måltiden på dagen. Vid lunch var jag inte hungrig men åt ändå lite.. inte ens efter träningen var jag hungrig. Kvällarna framför datorn, som denna,  brukar vanligtvis innehålla en hel del småätande men inte ikväll... är fortfarande otroligt mätt... wierd!

Jag har lyssnat klart på Sjöjungfrun också. Usch vilken tragisk historia, jag grät faktiskt en skvätt & blev lite deppig ett tag :(

Imorgon väntar morgonpromenix kl. 0700 med två sötnosar, ser jag fram emot!! Efter det blir det bibblan ett par timmar innan jag ska sätta mig på tåg & buss till härliga Ödeshög, det ser jag inte fram emot lika mycket. På kvällen är det dags för löpning igen... inte så sugen faktiskt. Hade hellre gått till gymet & kört armar, nu har jag ju handskar igen tack vare älsklingen som lagt ett par nya gym-handskar i påskägget till mej, så gulligt :D

nattinatti


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt när det flyter på! Jag har provat det där med att räkna får nu, mina får gör inte heller som de ska. De står på kö vid staketet, men när det första fåret hoppas så hoppar det fram och tillbaka och låter inte de andra fåren hoppa... Det är mina får=) vi ses!

kram

2009-04-15 @ 08:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0