men vad hände?

idag har jag tonat håret, fast det syns knappt. Testade en ny toning som tydligen ska vara skonsam mot håret Viva color mousse hette den. Följde instruktionerna precis som man skulle men vart ändå lite smått missnöjd.. Visst blev håret lite glansigare & fräschare men min hemska utväxt är kvar.. skumt! I vanliga fall brukar färgen/toningen sätta sig extra mycket just i utväxten men inte denna gång, tyvärr. Undrar varför.. någon som vet? Sanna?

 

Ursäkta min otroligt professionella retuchering, kände inte för att visa upp min snygga push up :D

Känner tyvärr inte för att ta ngn ny bild på mig nu (är om möjligt ännu mera avklädd :D fast det finns en anledning till det. Jag & Sara var nämligen nere på stan nyss och testade på någonting nytt. Vi var på Hair & Beauty och testade på spray tan :D Så nu sitter jag här i soffan, halvnaken & stinker skit. Mina katter vågar sig inte i närheten av mig på grund av den hemska lukten (brun utan sol x 10) Så får jag inte duscha heller ikväll så min & Mercans myskväll blir nog inte så intim direkt :D Fast det vart fint, tog den ljusaste nyansen, bara för att fräscha upp lite och det känns jättebra. Ska fotta lite när jag tagit första duschen o överskottsfärgen försvunnit.

Idag passade jag även på att träffa min själsfrände Emilia som var på besök i Norrköping. Alltid lika underbart att träffa henne. Våra diskussioner & samtal är så.. ja vad ska man säga. Dom är roliga & utvecklande på samma gång, speciellt det där :D Är så glad att vi har varann, vi har faktiskt kännt varann sedan jag var 3-4 år & alltid varit väldigt bra vänner. Det är speciellt med en sådan vän!

Nu ska vi laga lite mat & försöka umgås lite, så gått det går iaf med min härliga stank, tur att Mercan är lite förkyld :D


Kommentarer
Postat av: sanna

skumt det där med färgen!? upplevde du att resten av längderna blev mörkare? kan ju vart att längderna sög åt sig mycket färg att det gör att en utväxt fortfarande syns för att resultatet inte blir jämt eftersom utväxten var ljusare innan.

2009-04-10 @ 04:35:23
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja de va skit kul o träffa dig me!!:) Det får göras om snart. har vi verkligen kännt varandra sen du va 3-4? då va ju ja fan bara 2-3 haha kunde man ju snappt gå:P Måste varit senare lr? haha Kram kram

2009-04-20 @ 17:24:13
Postat av: Sara

Jaa jag tror det iaf, skitlänge ju! Jag var väl 3-4 år när jag började på ditt dagis.. kanske 4 år men ändå. Du var väl 3 din lilla skit hihi :D Jämt skulle du du leka leopard & skringa runt på alla fyra hahahahah! Härliga minnan ju!

2009-04-21 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0