i väntans tider

Sitter och väntar på att Mercan ska komma hem så vi kan traska iväg till gymmet. Jag har träningskort på Nordic club denna vecka så det blir par-träning för hela slanten. Mycket trevligt. Igår var jag dock ute o sprang med tjejerna så jag har inte övergett dem helt & hållet :D

Idag ska vi styrketräna, rygg & mage blir det nog. Var där i Söndags också och körde ben, fy tusan vilket träningspass det blev. Riktigt skoj men jobbigt & svettigt & träningsvärk i benen är ju inte så värst skönt direkt. Passade på att lägga mej i deras massage-säng 15 minuter. Det var himmelskt! Som en vattensäng med vattenstrålar som masserade hela kroppen. Mercan har tränat där i 3 år och aldrig provat!! Jag skulle jämt ligga i den där om jag hade kort hos dom :D

Idag har jag bara varit hemma och pluggat. Läst några andra rapporter eftersom vi ska ha mittseminarium på Torsdag. Ska bli spännande att de vad vi får för respons av de andra i vår grupp! Vår uppsats känns helt OK, men lite småsaker att fixa här & där. Den känns lite spretig.. Men det är mest med bakgrund och sånt. Vår resultat-del däremot kommer att bli revolutionerande haha!

Jobbade igår, heldag på AMK, gick kanon så jag är nöjd! På fredag ska jag vara i mottagningen, något högre stressfaktor där men det ska nog funka. Ser fram emot sommaren, dock inte alla tidiga morgnar. Jag är sååå bortskämd just nu & det är helt underbart!

Alla bara undrar vad jag önskar mej när jag fyller, har ingen aning faktiskt. Skitsvårt att komma på ngt bra, mest småsaker jag behöver, eller JÄTTEstora saker. Jobbigt att man fyller 25 och liksom "måste" önska sej ngt speciellt. En ny dator kanske, eller en sladd kanske jag bara behöver egentligen. Den har blivit glapp så ibland stängs den av pga urladdat batteri trots att sladden sitter i. Idag har den bråkat massor med mej. Just nu har jag lagt ett äpple som stöd för sladden bakom datan, tar jag bort/flyttar äpplet bara någon millimeter så börjar batteriet pipa. Såå störande! Kan inte ens sitta i sängen med datorn, det är surt. Hmm, vad kan man önska sig? Vad behöver jag? Vad skulle du önska dej?

Nu får Mercan ta & komma hem, jag vill iväg & göra ngt! Inte bara sitta här hela dagen som värsta data-nörden :D

Kommentarer
Postat av: susanna

fast om det glappar är det inte säkert att det är sladden utan det kan vara datorns "öppning" till strömsladden som fått sig en törn också. Men att önska sig en ny dator i 25årspresent är väl aldrig fel ;)

2009-04-21 @ 18:46:41
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0