glada minnen

Fick en massa bilder från emelie som är tagna i början av vår studietid. Av ngn anledning hade använde jag inte min kamera så flitigt då som nu så jag blev verkligen glad över att få de bilderna. Här är några av dem:

     
Gamla  "stegen" hade vi tom på oss (en av oss iaf) åhh, vilka minnen!


     
här syns det verkligen att jag blivit 6 kg större på dessa tre år :D



  
å inte var jag bättre då gällande rökningen..


 
vår inflyttingsfest, december -06. Måste tyvärr konstatera att båda dessa inflyttningspresenter numera har gått sönder, det fina fatet är dock varken jag eller mercan ansvariga för.... hmm..



   
bakis-bilden bjuder vi på, eller hur Mallan?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0