mätt som tusan!

Kom precis hem från mammsen o pappsen där vi firade lite påsk idag. Blev en massa mat o sen min goda kladdkaka med glass & druvor till efterrätt! Gud vad jag proppade i mej alltså.. nu mår jag rätt illa men gott va det iaf! Ja & Mercan fick med oss matlådor hem oxå med Jansson´s & köttbullar m.m. Blev en skogspromenad innan vi åkte hem också för att man skulle känna sig lite mindre mätt, ja & mamma gick o babblade medan mercan lekte med vovve, haha, han blir som ett barn då, så söt =)

provade min balklänning oxå, det ska ju bli bal på universitetet nu i april men den satt så dåligt på mej =( Har ju fått en helt annan kroppsform sen jag börjat styrketräna så mkt så den satt verkligen inte bra, synd! Nu vet ja inte vad ja ska göra.. får väl kolla runt om ingen har en att låna ut...

Är verkligen nervig inför morgondagen nu.. Mercan drog iväg på hockey nu med så jag har ingen att babbla av mej med.. måste ringa nån snart tror jag. Kommer inte kunna sova mkt i natt heller.. Tur att jag har min kära cd-spelare med Sista Chansen av Marian Keyes =) aja hur som helst är det en nyttig erfarenhet att bara få göra intervjun. Dessutom är det ju en bedrift i sej att komma så långt =) Men vill verkligen inte jobba som assistent i sommar, det kan vara ett jättekul o fritt jobb men jag har gjort det så mkt nu, vill prova på ngt nytt! Ska kolla runt på lite gruppbostäder om de inte behöver personal annars.. nått jobb ska jag väl hitta!

Nu ska jag in i duschen & sen blir det lite Tv tror jag! Jag & Älski såg föresten Den blå lagunen igår, tror den hette så. Ska visst va en  klassiker men ingen av oss hade sett den, sååå mysig film ju =) Mercan gillade den oxå trots att han var skeptiskt innan!


Några påsk-bilder från Annis inflyttningfest!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0