Födelsedagskalas hos Mallan!

Igår var vi ju hos Malin och firade hennes födelsedag, det blev riktigt skojj! Hon bjöd på sin supergoa smörgåstårta och sen kladdkaka till efterrätt... sen blev det en massa vin o "andra chansen" på Tv. Det var alla mot Stina där ett tag, haha ( hon höll ju på Sussie Tapper) Det blev en väldigt kul kväll men utgång på Palace efteråt!!

Idag blir det nog bara slapp för min del, sov till 11.45 haha.. länge sedan jag sov så länge! Sedan gjorde jag varma mackor i micron till frukost, har jag nog inte gjort sedan jag bodde hemma men fick bara ett sådant sug efter det. Var verkligen supergott!!! Nu är jag tillbax i sängen... tänkte kanske förbereda anstäällningsintervjun som jag blivit kallad till. Har ju sökt sommarjobb som LSS-handläggare, trodde inte jag hade någon chans eftersom vi ej haft praktik ännu men så ringde de förra veckan och vill träffa mej personligen! Verkligen jättekul men nervöst också, jag har ju aldrig varit på en "riktig" intervju. Ska bli en erfarenhet bara det.

En promenad blir det nog också men först sängen lite till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0