plugg igen!

stress stress.. dagarna bara rinner på och nu när skolan börjat igen är det mörkt när man går ochy mörkt när man kommer hem usch, längtar verkligen till sommaren!!!

Sitter i bibblan och väntar på Sara J nu, vi ska jobba vidare med examinationsuppgiften som ska vara klar denna vecka... det är en ganska rolig uppgift egentligen men min kära gamla prestationsångest gör sig påmind ibland och då känns det bara jobbigt med plugg!!

Igår blev det en sväng till gymmet igen.. provade på kick-box för första gången och det var rätt kul faktiskt men tjejen jag körde med var inte direkt svag så jag har säkert blåmärken över hela kroppen =)

För övrigt känner jag mig riktigt glad nu... efter all deppighet som varit. Myrra mår bra och Åre-resan verkar ordna upp sig. älski & jag är inne i en bra period om man säger så hihi och sen är mina underbara vänner äntligen här igen så livet kan inte bli mycket bättre =)

nu ska jag nog ta tag i arbetet och gå och titta efter lite böcker...


Kommentarer
Postat av: malin

halloj dåligt med inlägg tycker jag=) kolla in min blogg den har blivit jätte fin nu=)
vi får ta å ses i veckan ...utgång på lördag lr va sägs? kram

2008-01-21 @ 22:22:26
URL: http://www.mj84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0