kameran är borta!!!



Jag har verkligen letat öööverallt efter den men den finns verkligen inte hemma och varken jag eller mercan kan komma på vart vi kan ha lagt den. Såå tråkigt nu när vi väl hittat laddaren och kunnat börja använda det!!! Himla skiit!!!

Äntligen klar med min rapport i Sexologi nu iallafall... känns skönt även om jag inte är jättenöjd med den, kursen har bara varit på två veckor så det har känts lite stressigt! Imorgon ska vi ha samtalsövning oxå.. ja ska vara kurator och prata om homosexualitet med en klient, ska bli kul mem lite nervöst också om det skulle bli helt tyst o man får blackout eller så...

Helgen som var gick nästan bara åt till pluggande, med undantag för ett par timmar på lördagkvällen då tjejerna kom hem till mig o festade lite, firade även Stina lite som har fyllt år! Sen blev det Alias några timmar hehe, riktigt kul när man fått i sig lite alkohol =) Sen utgång på Palace!

Dagen  samlades vi alla hemma hos Fatema för en riktigt plugg-dag. Gick bra till en början men framåt eftermiddagen började det kännas att man varit ute.. Nu ska jag iallfall hålla mitt nyårslöfte och bara festa till en gång/månad max! Inte en massa rännande på Trappan var och varannnan Lördag hehe.. Carro & Emelie ni får bli hur besvikna ni vill men ja måste tänka på hälsan =)

Längtar efter helgen nu så man äntligen kan få slappa lite utan att ha något hängande över sig! Ska äntligen få umgås lite med Mercan nu också, känns som om det var evigheter sen! Vi ska fixa lite hemma och köpa lite grejer till hemmet som saknas.. sen blir de massa mys och planera vår lilla minisemester!

Nu ska jag läsa igenom min rapport för sista gången, planera i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0