tvätt & träning

då var man äntligen klar med hemtentan i utvecklingspsykologi då.. känns skönt att den ska vara inne imorgon annars hade jag säkert suttit o pillat med den ett par dagar till. Känner mig rätt nöjd nu iaf.. med tanke på att jag varit borta några dagar!

Idag har jag tvättat världens största tvätt.. blev sex maskiner =) men det var verkligen allt vi har tror jag hehe... får inte gå så långt igen. Tvättade min "gamla" beiga vårjacka också, tänkte att jag kanske kan ha den när det blir lite varmare för jag verkar ju inte hitta ngn annan...

Var en sväng på bibblan också o lånade två nya tal-böcker som jag tänkte börja lyssna på nu ikväll, försökte mig ju på fortsättningen till Arn men jag somnade bara hela tiden, det var inte den roligaste uppläsar-rösten jag hört och det där språket är ju inte så kul att lyssna på så jag gav upp efter bara 3cd. Nu blir det Karin Fossum istället... åhh.. längtar tills jag får börja med en ny spännande deckare =) Så skönt att lyssna på böcker också när man lagar mat, städar eller ligger i badet =)

Sen blev det ett varv till Nautilus.. körde lite styrka, ben, biceps & massa mage. Sen sprang jag 3km.. blev astrött!! Unnade mej en stund i solariumet efteråt =)

Nu ska jag dra mej till sängen och lyssna på nån av mina nya böcker!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0