ögoninflammation eller??

mitt ena öga har blivit helt knallrött och det ömmar som bara den... vetinte vad det kan vara...ska aif till optiken om några timmar och kolla upp...

Äntligen Fredag igen då.. har faktiskt redan fått helg, ska bara kolla lite böcker därför jag sitter kvar i bibblan. I em blir det storstädning hemma sen ska jag iväg till Carro och kolla Let´s dance och planera för när vi ska vara samtalsledare på Ebersteinska gymnasiet!

Igår blev det Box på Nautils med min kära träningskompis Stina =) Vi har varit så duktiga och gått på Boxen två gånger i rad nu och fler lär det bli för vi älskar verkligen det passet båda två! Ska försöka springa några kilometer i helgen också... måste träna inför vår-ruset hihi...

Imorgon kommer mamma o pappa in till mej.. vi ska åka till lite olika affärer på Ingelsta o kolla... ja ska nog köpa gardiner och lite saker till hemmet. Mor skulle ha med sej sina supergoda mini-semlor också så de blir det efteråt =)

Dax för lunch nu  då!!
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0