i väntan på jobbet...

Söndag igen då... haft en underbar helg faktiskt! Fredag blev det tacokväll hemma hos Fatema, det var jag, Carro, Sara och Fatema såkart :) Vi planerade även för sex och kärleksdagen som vi ska hålla på Ebersteinska på Onsdag.. hihi en kul kväll med massa skratt =)

På lördagen hämtade mamma o pappa mej vid 11 och vi åkte runt lite på Ingelsta.. var bl.a på Plantagen och ja shoppade loss ordentligt, orkideer och lite "vårblommor" köpte lite tulpaner i olika rosa färger som jag sedan satte i en glasvas med lite rosa stenar i botten. Blev riktigt "vårigt" och passar ju bra nu till alla hjärtans dag. Mercan tyckte det blev fint han också även om det kanske var lite i gulligaste laget för hans del he he. Kollade även efter gardiner men hittade inget som jag fastnade för.. tänkte fixa lite nytt till v-rummet.

Lördagkväll blev  det melodifestivalen och massa mys med älsklingen! Vi ses så sällan nuförtiden att det aldrig riktigt blir vardag numera.. både positivt och negativt att vi båda har fullt upp!

Mitt öga är bättre nu också... var lite orolig där ett tag, en massa folk som skrämde upp mej och ögonen är ju alltid känsligt med. Men det var nog bara nån infektion av nått slag.. Ska vila från linserna några dagar till iallafall!

Idag var jag uppe tidigt, Stina och jag var nere på nautlius redan kl. 10, duktigt av oss tycker jag =) Styrketränade och sprang en liten stund efteråt. Kommer nog inte kunna träna nu på hela nästa vecka.. jag jobbar ju mån-ons och tosdag ska vi ju iväg till Riga... Men men.. får komma igen veckan därpå sen!

Nu ska ja fixa lite innan ja ska iväg till underbara roliga jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0