Himlans massa skoj!

Känns helt underbart att äntligen få en vecka i lite lugnare tempo i skolan, sen har jag inte så mkt jobb nu heller så jag har hunnit göra allt roligt som jag knappt hinner med annars. Har tränat en hel del.. både Måndag-Tisdag denna vecka, idag ska jag vila och så blir det bok på Torsdag med Stina!

Hon och jag vann för övrigt över Mercan & Andreas i biljard i fredags.. vi skulle köra bäst av tre först men så vann vi två gånger i rad så de ville ändra till bäst av fem. Gissa vad som hände dårå? Vi vann givetvis igen, men viär ju faktiskt bättre än dem fast de inte riktigt vill inse det hihi!

Har varit i Finspång i helgen också.. i Lördags blev det melodifestivalenmmed Malin, Anna och Stina. Lite bättre låtar denna gång faktiskt, BWO:s låt var ju riktigt bra, den fick man på hjärnan direkt =) Martin Rolinski är ju så söt & duktig också men vad hade han på sig?? =) Sen gillade jag Partik Isaksson men han blev ju bara femma sen... tråkigt!



I Helgen ska jag och socionom-tjejerna till Stockholm!! Det ser jag verkligen fram emot, bara jag inte blir sjuk tills dess, har känt mig lite krasslig nu på morgnarna... men det är nog bara ngt övergående, HOPPAS JAG!!! Får se om malin hänger på också... vi fick ju en säng ledig nu när Fatema inte följer med... skulle vara kul om hon kommer med!!

Kom på nu att Malin skulle komma in till stan ngn dag nu i veckan... vi skulle ju gå till Face o köpa på oss lite smink.. hm.. får ta o ringa henne sen o kolla hur det blir.

Så ska Mercan till Kina på Måndag också... har beställt en massa saker som han ska köpa till mej där hihi... bl.a. en väska, lite större och inte så ömtålig som jag kan ha till och från bibblan sp jag slipper bära hem 15 böcker i plastpåsar =) Sen vill jag har pärlor så jag kan göra ännu fler smycken... en väst, träningskläder och kanske löparskor som jag kan ha till vårruset =)

Nä nu måste jag nog sätta i gång o läsa lite iaf.. ska läsa några rättsfall om vårdnadstvister.. började igår och det var väldigt intressant faktiskt, blir bara så arg över vad det finns för färldrar egentligen! Vissa borde inte få skaffa barn!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad snäll mercan är som låter dig beställa lite större grejer, har försökt göra en liten lista till peter med, men allt måste ju vara minimalt enligt honom eftersom det ska få plats i resväskan
så en väska kan ju jag glömma:P får hoppas han kommer hem med nåt alls till mig:) trevlig helg kram sanna

2008-03-01 @ 14:02:26
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0