Härliga semester



Ja då har man kommit hem från några härliga slalom-dagar i Sälen då.. riktigt skönt att få lite ledigt och bara göra roliga saker med Älskis, även om en del var lite småläskigt också hihi. Syftar på en två-timmars skoter-tur som jag "fick" av Mercan.. hehe. Det var faktiskt riktigt kul när man kom in i det men vi hamnade givetvis i "snabba" gruppen så jag fick köra som en galning för att hänga med de andra..  en annorlunda men väldigt rolig överaskning =) Jag känner mig allt säkrare i backen nu också.. Stöten består nästan enbart av gröna och svarta backar så det blev mest svarta för vår del och det gick helt suveränt bra!! Tror inte jag är nybörjare nu längre iallafall =)

Idag har det blivit plugg nästan hela dagen sedan var Eva här ett tag och vi lagade Lasange, blev riktigt gott!! 
Känns sååå skönt att jag jobbade mitt sista schema-lagda pass igår natt... Jag är så nöjd över mig själv att jag lyckats jobba så mkt paralellt med skolan nu under ca 2 månader... men kommer nog hoppa in o vicka lite då o då framöver också. Det är kul att kunna unna sig lite resor och mini-semestrar också som belöning! Om två veckor blir det en weekend i huvudstaden med mina socionomtjejer.. en massa shopping och lite party blir det nog också. Emelie skulle försöka fixa in oss på en väldigt speciell asiatisk restaurang också.. blir spännande och se vad det kan vara! 

För övrigt ser det ut som ett bombnedslag hemma hos oss.. väskor och kläder och dammtussar överallt.. usch.. skönt att man har fullt upp så man slipper va hemma så mkt he he... nä vars men till helgen ska vi ta tag i det där hoppas jag. orkar inte nu..

Ska nog lägga mej snart... Mercan ringre förrut och sa att han tar med sig Peter hem ikväll.. de skulle tydligen se nån inspelad fotbollsmatch. Hoppas de är tysta bara för jag ska uppt tidigt imorrn och de lär väl inte vara här förän halv tolv...

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0